Van Gorcum geeft je kennis moeiteloos meer waarde.

FAQ

Hoe kan ik een abonnement afsluiten?

Onder het kopje ‘Abonnementen’ kan je de keuze maken welk abonnement je wilt afsluiten.

 

Ik heb geen welkomstbericht ontvangen, wat nu?

Controleer voor de zekerheid je spam, de kans bestaat dat de bevestigingsmail daar is beland. Nog steeds geen welkomstbericht ontvangen 

 

Ik heb mijn Kleuteruniversiteit Magazine niet ontvangen. Wat moet ik doen?

Neem zeker contact met ons op via klantenservice@vangorcum.nl Het zou jammer zijn als je dit ontzettend leuke magazine niet ontvangt.

 

Wanneer ontvang ik een betaling voor het abonnement op Kleuteruniversiteit Magazine?

In de maand voordat het magazine wordt verstuurd krijg je een factuur per mail of wordt de automatische incasso uitgevoerd.

 

Ik heb een vraag, klacht of opmerking over de inhoud van Kleuteruniversiteit Magazine? Waar moet ik zijn?

Geef je vragen, klachten of opmerkingen vooral aan ons door, daar kunnen we veel van leren! Neem contact met ons op via klantenservice@vangorcum.nl

 

Kan ik een nieuw abonnement in het buitenland bestellen?

Ja, dat kan! Via het kopje ‘Abonnementen’ kun je een abonnement buitenland afsluiten.

 

 

Ik wil een eerder verschenen nummer nabestellen, kan dat?

Ja, je betaalt dan de kosten voor het losse nummer + verzendkosten. De factuur ontvang je dan via de mail. Bestellen kan via klantenservice@vangorcum.nl Vermeld welk nummer je wilt ontvangen en je adresgegevens. Je ontvangt een mail ter bevestiging!

 

Ik heb een andere vraag.

Mail ons via klantenservice@vangorcum.nl

 

Zo neem je contact met ons op:

Kleuteruniversiteit Magazine

Oostersingel 11

9401 JX ASSEN

Postbus 43, 9400 AA Assen

 

Tel. (0592) 379 555

E-mail klantenservice@vangorcum.nl